Lördag 12 januari

Detta är helt sjukt: Jag fick ihop till över 2700kr på mina auktioner igårkväll! Helt galet! Och hur passande är inte det när jag och Mamma har en shoppingresa till Malmö inplanerad idag? Haha! Trots mitt oofficiella shoppingförbud så tänker jag minsann unna mig något idag. Så det så.
Förkylningen är helt klart på bättringsvägen så på måndag är det dags att ta tag i saker och ting igen.
#1 - Starta krig med Skånetrafiken över de försvunna pengarna på mitt jojo-kort
#2 - Hämta ut nya passet
#3 - Faxa och föra över pengar från franska till svenska banken
#4 - Betala danska räkningar
#5 - Boka möte på en NY bank
#6 - Starta krig med Swedbank
 
Nope, nu ska jag öppna tomteverkstan här hemma och slå in en massa paket som ska skickas iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback