Lördag 19 januari

Filmen igår var helt fantastisk! Levde totalt upp till alla mina förväntningar och mer därtill. Det är sällan jag gråter till filmer men igårkväll rann tårarna flera gånger på bara ett par timmar. Har du inte redan sett Les Misérables eller bara funderar på att göra det så säger jag bara: Gör det!
Idag har vi varit en sväng på IKEA igen. Vi lurade med hela extrafamiljen också och åkte upp hela sex personer. Patrik köpte en soffa och så åt vi lunch i den överfyllda restaurangen. (Note to self: Luncha inte på IKEA en lördag när alla andra tydligen också gör det.)
Nu blir det lite slösurfande i väntan på att brodern ska gymma klart och sen ska här byggas divansoffa. Ikväll blir det självklart filmkväll. Sagan om härskarens återkomst står på schemat. Sen har jag äntligen sett alla filmerna. 500 år efter alla andra, men bättre sent än aldrig, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback