Måndag 21 januari

Har igentligen inte så mycket att skriva om idag. Det har inte helt oväntat blivit spelat en hel del The Sims 2. Idag var också första dagen på över en vecka som det inte snöat, så jag passade på att gå en runda innan. Bara -2 grader var det också så det var helt överkomligt. (Självklart bara för att jag skrev motsatsen så tittade jag precis ut genom fönstret och nu snöar det visst igen.) Nåväl. Sitter just nu och spanar på lite resesajter och drömmer mig bort igen. Har lite än så länge hemliga planer som håller på och smids och där är mycket runtomkring som måste fixas för att allt ska gå ihop sig. Lagom kryptiskt, jag vet. Lovar att berätta så fort något blir officiellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback