Söndag 6 januari

Snacka om heldagsprojekt. I stort sett hela dagen igår la jag på att fota och skriva beskrivningar till allt och ikväll tog det fyra (!!!) timmar att lägga upp alla auktionerna på Tradera. Men nu är det äntligen färdigt och det är bara att vakta mailen fram tills på fredag när de går ut. Förhoppningsvis kan jag skicka iväg hela högen på lördag. Posten kommer att hata mig...
Annars har det inte hunnit hända så mycket idag. I förmiddags åkte jag och Patrik till Älmhult och gick på IKEA. De har flyttat till nya lokaler medans jag varit borta och är nu uppe och slåss om titeln som världens största IKEA. Världens största sortiment kan de i alla fall skryta om. Fy bubblan vad stort det var. Vi gick bara rakt in, direkt bort till ramarna och plockade på oss det vi skulle ha och tog alla genvägarna vi kunde hitta ut igen. Strax över en halvtimme tog det. Galet!
Nu blir det lite försenad middag och kanske en film innan sängen kallar. Hör hur den ropar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback