Tisdag 2 januari

Gott Nytt År!!!
Just nu sitter jag vid Mammas köksbord och rensar bland en massa bilder som jag inte hunnit publicera här på bloggen ännu. Bara lugn, de kommer. Collin sitter mitt emot och spelar Mumintrollen, Tommy är nere i källaren och fixar, Mamma står och bakar hemmapizza och jag har faktiskt ingen aning om vart Trine befinner sig. Lite senare kommer Svend och Karin hit på middag. Om ni inte har lagt ihopa puzzelbitarna ännu så är jag hemma i Sverige igen. Den 28e december tog jag mitt pick och pack och åkte hem igen på obestämd tid. Vi kan väl säga att det var mycket som inte klickade nere i Frankrike. Men jag lovar att jag kommer att åka tillbaka till Nice igen. Älskar verkligen den staden och dess omgivningar.
Igår var det inte helt överraskande nog nyårsafton och jag spenderade den med att jobba på hotellet nere i Köpenhamn precis som de senaste fyra åren. Superskoj! Så idag är man trött kan jag lova, fast inte av samma anledning som alla andra, hehe! Nope, nu ska jag byta om till något annat än pyamas, vill ju inte sitta här som en sömngångare när det kommer gäster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback