Torsdag 17 januari

Goder afton folket! Idag har varit en helt lugn och skön dag. Massor med snö ute så den har spenderats inomhus. Tänkte mig att jag skulle kryssa av några av de lättare sakerna på min "101saker på 1001dagar"-lista. Har börjat på  74an idag, kryssade av 93an i förrgår (ska bara skriva ihop ett inlägg om det) och imorgon kan jag även kryssa av 97an. Bokade biljetter förra veckan så nu händer det grejer ser ni. Annars har jag mest slösurfat, pusslat en massa och tagit en fika nere i byn med Alexandra. Varm vit choklad och en gigantisk bit morotskaka vid tre-tiden som jag fortfarande är mätt efter! Det lär bli en sen middag ikväll, har nämligen tagit upp kotletter så här ska ätas om jag så ska vänta tills klockan är mitt i natten innan jag är hungrig igen.
Nu tänkte jag spana in årets "American Idol" som började sändas igår. Hoppas det blir en toppensäsong som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback