Torsdag 3 januari

Idag fyller bloggen 1år!
Grattis bloggen!
Av någon anledning känns det som onsdag idag. Antar att tiden har gått fort när man har haft roligt. De senaste dagarna har jag mest bara umgåtts med familjen som är hemma på jullov. Har även rensat ut massor med prylar på gamla rummet mellan varven. Än så länge har jag fått ihop tre stora kassar som ska fotas och läggas ut på Tradera. Igårkväll bakade jag björnbärspaj och åkte hem till Mormor och Morfar och bjöd dem. Det blev väldigt populärt. Resterna tänker jag äta upp nu till efterrätt nu efter pannkakorna. Sen ska här flyttas igen. Den här gången blir det inte så långt, bara hem till broren igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback