Söndag 21 juli

Gårdagen var tydligen årets varmaste dag än så länge. Långt över 30grader i skuggan! Men ungefär så varmt har det visserligen varit ett bra tag nu. Tyvärr jobbade jag precis hela dagen igår men avslutade den på bästa vis med ett långt varmt bad och ett avsnitt "So you think you can dance". Ikväll har broren kommit hit och gör mig lite sällskap. Han håller just nu på och grillar en fläskkarré medans jag fixar pasta med sås samtidigt som jag stvättar och skickar vinnarmail på mina utgångna Tradera-auktioner.
Imorgon blir det jobb som vanligt och sen åker jag och Elin direkt till Köpenhamn för att gå på konsert med självaste Robbie Williams!!! Någonting som stått på min "To do before I die"-lista i evigheter och som jag nästan gett upp att kunna kryssa av. Han är ju trots allt inte någon ungdom som turnerar en massa längre. Längtar som en galning! Lär inte hinna få så värst mycket sömn då jag väntas komma hem igen runt tre på morgonen och klockan tio ska jag vara på jobbet igen på tisdag. Jisses. Men men, det får det helt klart vara värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback