Torsdag 11 juli

Ligger och päser i sängen med världens träningsvärk i vänstra vaden. Fick en del sist jag var ute och tänkte idag att, Äh, jag springer bort det. Ack så fel jag hade! Nu kan jag knappt gå på benet. Patrik kommer med miljoner huskurer och knep och just nu är jag helt indränkt i tigerbalsam. Åtminstonde så luktar ju rummet gott i alla fall.
Idag var det storbak inne i bageriet på jobbet som gällde och tro det eller ej men jag slutade redan klockan tre. Efteråt åkte jag en sväng till Hästveda marknad. Tittade i stånden och köpte självklart med mig en stor påse marknadskarameller hem från Kajs Konfektyr. Han har utan tvekan det absolut bästa godiset och jag letar alltid upp och köper av honom på alla marknader. Nu ska jag ta och föna håret och sen blir det karameller och säsongsavslutning av "Mad Men".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback