Torsdag 25 juli

Är galet trött! De senaste nätterna har jag snittat på sex timmars sömn vilket har kommit ifatt mig nu. Inte för att det blir bättre de närmsta dagarna precis. Han bara precis hem och äta efter jobbet innan jag var tvungen att gå och handla lite och sen hem till Mamma och snygga till efter mig; köra diskmaskinen, bädda rent, tvätta handdukar och lite sånt så att det är rent och snyggt nu när de kommer hem igen. Har verkligen precis kommit innanför dörren och borde verkligen packa men jag orkar inte. Det får bli sängen som prioriteras den här gången. Imorgon ska jag upp äckligt tidigt igen och jobba tretton timmar. Sen ska jag vattna lite blommor och så måste jag packa. Klockan kvart i tre på natten kommer Pappa och skjutsar mig till Malmö. Sen åker jag på semester!! Wohow! Äntligen! Bara en galen, stressig, lång dag kvar innan jag ligger på en strand med en piña colada i handen. Den tanken får mig att hålla ut. Sen svävar jag fortfarande omkring på moln sedan Robbie Williamskonserten i måndags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback