Torsdag 4 juli

Känner mig knappast utvilad efter två dagars ledigt från ordinarie jobbet. Gårdagen var som sagt fullplanerad. Åt supergod sushi på Lilla Torg med Kalle och sen hoppade vi i mysbyxorna och åt ostbågar och tittade på "The incredible Burt Wonderstone". Hur mysigt och trevligt som helst. Imorse fick man dock upp klockan åtta trots ledigheten och bege sig till Köpenhamn för att jobba ett litet extrapass där. Katching! Gick inom min danska bank och fixade med det kladdande autogirot på vägen hem. Skönt att äntligen ha det fixat igen. Han inte mer än inom dörren här hemma så ringde Pappa på. Han hade köpt jordgubbar och hade med sig en försenad födelsedagspresent. Vi har inte lyckats ses sen jag fyllde år så det var kul. Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det ett avsnitt amerikanska "Big Brother" innan sängen väntar. Imorgon står väckarklockan på 05.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback