Lördag 22 juni

Gårdagen var lätt den bästa midsommaraftonen någonsin! Jag började med att jobba sju timmar och har aldrig haft så mycket folk i butiken på samma gång, galet! Mötte sedan upp Malin och tog tåget direkt ner till Malmö. Där hade vi bokat ett fyrstjärningt hotell som vi checkade in på. Drack våra medhavda cider och fixade till oss innan vi tog tåget över till Köpenhamn. Självklart tog vi en drink på Happy Hour inne på älskade Hard Rock Café innan vi gick in på Tivoli. Möttes upp med Veronika och Maria. Åt så klart middag på underbara båten och sen strosade vi bara runder i parken. Åt smaskiga chokladspett och så klockan tio började kvällens huvudattraktion: konset med "Thirty seconds to Mars"! Fy bubblans vilken bra konsert! Tyvärr kunde inte danskarna stanna hela kvällen men vi tryckte in oss mitt i folkhavet och hoppade, dansade och sjöng med som galningar. Vid midnatt gick vi tillbaks till Hard Rock Café och beställde drinkar i väntan på att mina gamla kollegor skulle dyka upp. Tillsammans drov vi vidare till "The pink flamingo" där vi spenderade resten av natten med att prata och dansa en massa. Beställde in tre olika flaskor sprit och en massa blannevann, så det tröt inte om förfriskningar precis. Roligaste utekvällen på evigheter kan jag lova! Tog tåget hem fyra imorse och landade i våra hotellsängar klockan fem. Klockan tio var det bara att stiga upp och proppa i sig av den fantastiskt goda frukostbuffén innan vi skulle med tåget norrut igen. Åkte direkt till jobbet och nu sitter jag här. Lagom mör. Tack alla som var med och gjorde kvällen oförglömlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback