I ♡ Spring TAG

Hittade den här roliga taggen för ett par dagar sen:

1. Favorit nagellack i vår?
Ljusa färger som ex ljusrosa eller pärlemovit.
2. Vilken är din måste-ha läpp produkt i vår?
Ett ordentligt lypsyl. Mina läppar är fortfarande katastroftorra efter vintern så ett läppbalsam är ett måste! Gärna som ger lite glans samtidigt.
3. Favorit vårklänning?
 Jag har en som går lite åt det svart-lila-blå hållet med ett abstrakt mönster som liknar blommor på avstånd. Så fort den kommer ur tvätten åker den på igen.
4. Vilken är din favorit vårblomma?
 Snödroppar.
5. Favorit vår accesoar?
 Solglasögon. Det är en speciell känsla att kunna plocka fram dem igen.
6. Vilken vårtrend gillar du mest i år?
 Det sportiga modet är snyggt, men till en viss grad. Det finns massor med slappa linnen och snygga jackor i butikerna. Min gräns går bara där det ser ut som om man faktiskt ska iväg och träna.
7. Favoritmat i vår?
 Alla frukter och bär som helt plötsligt är mycket frächare i affärerna.
8. Vad heter din favoritparfym i vår?
 Jag är helt (åter-) förälskad i min "DKNY Be Delicious Fresh Blossom"
9. Hur är våren där du bor?
 Just nu håller snön på att smälta bort och solen är faktiskt framme för första gången på flera månader. Det gör verkligen skillnad. Alla börjar klä av sig sina tjocka vinterkläder och befinner sig utomhus istället för att gömma sig inne. Fåglarna börjar kvittra och dagarna blir ljusare.
10. Vad är det bästa du vet med våren?
 Jag hänvisar till förra frågan. Solen är helt klart det bästa!
11. Är du en vårstädare?
 Nej, det vill jag inte påstå. Jag försöker hålla rent hela tiden.
12. Hur planerar du att spendera påsklovet?
Nu när jag inte går i skolan längre så är påsklovet inte något speciellt. Ska jobba i stort sett hela veckan och på söndag blir det stor släktmiddag hemma hos Mormor och Morfar. Nästa "riktiga" semester ligger hela tiden och puttrar i mitt huvud men det är ett tag till oavsett vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback