Söndag 31 mars

God morgon!
Idag är det påskdagen och vaknade upp väldigt utvilad och pigg. Solen skiner och jag är ledig. Kom faktiskt ihåg att ställa fram klockan inatt. Jobbet igår gick jättebra och jag fick över 200kr i dricks. Tjoho, så jag lyxade till det ordentligt och köpte en gigantisk påse lösgodis inne på Hemmakväll. Idag står påskmiddag hemma hos Mormor och Morfar på schemat och efter det har jag en Skype-dejt med amerikanarna. Ska även få besked ifall jag får jobbet idag någon gång. Håll tummarna! Ikväll ska jag på bio med Pappa och Broren. Vi ska se "G.I Joe: Retaliation." Självklart får godispåsen följa med. En riktigt fullspäckad och bra dag skulle jag vilja påstå. Vad hittar ni på med den här långhelgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback