Söndag 19 maj

Var helt slut efter jobbet igårkväll. Däckade direkt i soffan och lyckades knappthåla mig vaken under "Eurovision song contest" finalen. Jag hejade främst på Malta som kom åtta, men även Moldavien, Armenien, Island, Ukraina och Norge hade bra låtar. Danmarks vinnarlåt var väl helt okej.
Idag har jag inga som helst planer förrän jag ska iväg och jobba kvällspasset. Har miljoner bilder som jag kanske skulle ta och rensa bland och redigera. Ute duggregnar det. Skönt med lite omväxling efter att ha haft tropisk värme i ett par veckor nu. All pollen behöver försvinna. Änn så länge har det inte varit så farligt med det, men luften blir så mycket skönare att andas efter att det har regnat lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback