Torsdag 23 maj

Kan inte fatta att maj snart också är slut. Vet att jag säger detta väldigt ofta; men vart tar tiden vägen?!
Idag har jag verkligen varit ledig. Har inte haft någonting som helst speciellt för mig. Höjdpunkten var helt klart Skype-dejten med Josh. Han är en av de få som oavsett vad får en på gott humör. Det är näst intill omöjligt att inte skratta igenom hela samtalet. Det blev bara en snabbis på 20min idag (kompenserar för det nästan timme långa samtalet igår) och jag längtar redan tills vi hörs igen. Attans att i stort sett alla personer jag verkligen klickar med befinner sig så långt borta. Distanser är något jag är bra på, men det är inte med vilje kan jag lova utan något jag blivit tvungen att öva upp. Oj, vad djupt det blev helt plötsligt! Men nu måste jag gå och lägga mig. 05.50 ringer klockan imorgon bitti. Har 13timmar i bageriet och på golvet som väntar. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback