Torsdag 30 maj

Fy bubblan vad jag är trött! Fick upp tidigt som attan igår och åkte direkt till jobbet i Köpenhamn. På eftermiddagen tog jag en sväng till Nyhavn och så blev det visst en liten shoppingrunda också. Vädret var helt fantastiskt och perfekt för att spendera en dag på stan. På kvällen hade jag sushi-dejt med Veronika och sov även över hemma hos henne. Blev väckt halv åtta imorse av hantverkare som skulle byta dörrar så det var bara att upp och hoppa igen. Jobbade elva timmar och tog sen tåget hem till Sverige igen. Är så där lagom mör i kroppen nu kan jag lova. Kommer nog sova som en stock om en liten stund bara. Vi får höras ordentligt imorgon, om jag orkar, har ett tretton timmarspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback