Måndag 18 november

Ska försöka att inte babbla iväg som igår den här gången...
En helt vanlig måndag idag. Tittade på lite serier imorse, fixade ett par lunchlådor och sprang en runda på förmiddagen. Slog mitt personliga 5km-rekord med 30sec! Fruktansvärt nöjd! Sen började jag smygpacka lite inför resan om ett par veckor. Har fyllt hela golvet med kläder jag skulle kunna tänka mig att ta med. Nu behövs det bara sållas ut vilket som faktiskt får lov att åka ner i resväskan och vilket som ska tillbaka i garderoben igen. Jobbade lilla stängningspasset och sitter nu och lägger över bilder i datorn från helgens bravader. Har nästan hunnit ifatt med bilduppdateringen här så det lär nog inte dröja så länge innan ni får se det senaste. Ha en fortsatt mysig kväll så hörs vi imorr'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback