Måndag 25 november

Ny måndag, ny vecka. Helgen har varit helt fantastisk trots att jag jobbat varenda dag. I lördes kväll gick jag, Jonte, Simon, Kevin och Felix ut på Babel nere i Malmö. De hade sin premiärkväll för säsongen och ett par riktigt duktiga hiphop-dj's. Jag har serriöst fortfarande träningsvärk så som vi dansade. Galet kul var det! Sen igår blev det myskväll med filmen "Elysium". Helt okej film men ruggigt snyggt filmad och med ett fantastiskt soundtrack. Så om inget annat så se den för det.
Nu är det nya tag som gäller. Ska göra en nät-kurs på Posten innan jag ger mig ut på en löprunda i solen. Underbart fint väder idag. Sen ska här göras matlådor, skickas viktiga mail och skrivas shoppinglista inför onsdag. Självklart jobbar jag ikväll också. Ha en superstart på veckan ni också så hörs vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback