Måndag 4 november

Har haft bästa helgen på länge. Därav brist på uppdatering här inne. Jobbade som vanligt i fredags och på kvällen var vi några stycken som träffades hemma hos Simon och drack lite drinkar och pratade. Avslutade kvällen med att gå och bowla hela gänget.
I lördags satte jag inte fötterna utanför sängen förrän vid tre på eftermiddagen och då blev det nästan stressigt att hinna fixa sig inför halloweenfesten som började halv åtta inne i Hässleholm. Kvällen där blev riktigt lyckad. Caisa hade trevlig förfest med en massa kul folk och sen gick vi ut och dansade på Harry's. Snacka om att det var många som kollade skumt på en och ännu fler som ville komma fram och känna på hornen eller titta en i ögonen. Måste ladda över alla bilderna från kameran ikväll så att jag kan visa. (Skäms på mig för den totala bildbristen den senaste tiden!) Blev inte många timmar sömn innan det var dags att sätta sig på tåget mot Stockholm. Jag och Malin tog en snabbvisit uppe i huvudstaden och på söndagskvällen promenerade vi till Globen och såg Bruno Mars konsert. Så himla bra! Lätt en av de bästa konserterna jag varit på! Vi dansade som galningar precis hela tiden. Helt klart varenda krona, varenda timme av missad sömn och träningsvärken och tinitusen som smugit sig på idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback