Onsdag 13 november

Har precis landat i sängen efter en "ledig" dag. Har spenderat den med att jobba sju timmar extra i en annan ICA-butik. Hoppade in och lärde upp personalen i bakning. De ska nämligen öppna upp sitt bageri om ett par veckor och behövde någon som visade dem hur allting fungerar, pratade lite teknik och planering. Gick hur bra som helst förutom att deras ugn var lite knasig i det digitala. Känner mig helt slut i huvudet efter alla frågor. Hade aldrig klarat av att vara lärare, det är något som är säkert! Nu ska jag bara ringa ett par samta och sen ska jag mysa ner mig under en filt, leta upp en bra film och äta chips. Har köpt hem Estrellas limited edition "fine cheese chips" som måste provas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback