Söndag 17 november

Har landat i sängen igen efter en helt fantastisk helg. En av de bästa någonsin om jag ska vara helt ärlig. Började med att jag och Malin efter jobbet i fredags tog tåget ner till Malmö och checkade in på hotell. Visade sig att vi blivit uppgraderade eftersom att jag bokat två nätter. Vi fick en hel svit uppe på översta våningen med tre rum, separat toalett och badrum, marmorgolv, soffgrupp... You name it! Superlyxigt verkligen. Vi drack några cider och gjorde oss i ordning för "Ladies night" på Malmö Arena. åt tvårätters middag och träffade en massa nytt folk innan showen började. Patrik Isaksson, Andreas Lundstedt och Thomas Järvheden med flera underhöll. Höjdpunkten var helt klart Ronan Keating. Helt galet bra. Vi var ca 6000 tjejer som hoppade och dansade precis hela kvällen/natten. På lördagen åkte Malin hem tidigt och jag spenderade dagen på att gå i affärer. Köpte lite smycken (så klart) ett par svarta boots och ett träningslinne. Lunchade hos Jonte. På eftermiddagen kom Simon med tåget och vi åt middag på den italienska pastarestaurangen Vapiano. Supergott! Efteråt gick vi på bio och såg "Thor: The dark world" i 3D. En film jag lätt kan rekommendera. Idag började vi med en brakfrukost på hotellet och sen låg vi och slappade i våran king-size säng ändan tills vi var tvugna att checka ut. Tog sedan en ordentlig promenad på ett par timmar runt i Malmö. Fick visat honom vart jag bott och mina smultronställen. Satte oss på ett fik i solen på Lilla Torg och kunde utan problem ta av jackan. Hur skönt som helst. Promenerade vidare ner till Västra Hamnen och satte oss på en bänk och bara var. Självklart kladdade tågresan hem med banarbete men bortsett från det så har helgen varit helt fantastisk. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback