Fredag 4 oktober

God morgon! Fröken kryppling här. Har sån sjuk träningsvärk på översidan av låren att den inte ens är roligt längre. Ska verkligen bli spännande att jobba tretton timmar idag. Ska spendera i stort sett hela dagen på att lära upp en kille från ett annat varuhus i bageriet. Alltid kul med lite sällskap och hjälpen tackar man inte nej till den heller.
Igårkväll åkte jag och Simon ner till Malmö och spelade biljard ett par timmar med Jonte, Martin och två av deras kompisar. Riktigt skoj. Var verkligen länge sedan jag spelade biljard och förlorade inte så oväntat överlägset. Antar att det bara är att vänja sig. Brukar ju alltid har tur i spel och otur i kärlek, så lite otur i spel kan jag nog leva med med tanke på fördelarna istället ;)
Nope, dags att bege mig ut i kylan (bara 2 plusgrader! Huva!) Ser förmofdligen inte solen idag då den inte har hunnit upp ännu och garanterat har gått ner innan jag slutar för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback