Måndag 21 oktober

Riktigt höstväder idag. Regn och rusk och löven har börjat falla av. Tur att jag inte börjar jobba förrän senare så jag inte behöver ut riktigt ännu. Tänker ligga här i sängen och slappa ett tag till framför datorn. Appropå slapping. Den här helgen har varit den slappaste någonsin. Gjorde absolut ingenting igår. Simon kom hit på morgonen och åt nybakade scones och sen parkerade vi i i soffan tills magen skrek igen på kvällen. Ner till grillen och köpte med oss mat och bytte sedan soffa tills det var långt över läggdags. Idag känner jag mig riktigt utvilad och laddar inför en fullspäckad jobb-vecka. Ska eventuellt på halloweenfest i helgen så måste planera ännu en outfit tills dess. Har lite småpanik där. Men det löser sig nog, tar formodligen bara något enkelt som jag kan slänga ihop med saker jag redan har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback