Onsdag 2 oktober

Kors i taket folket! Idag har jag varit på gymmet. Broren lyckades äntligen övertala mig, tog bara ett par år, så idag tillbringade jag över en timme på att lyfta vikter, göra benböj, prova marklyft och en massa skumma maskiner. La mest fokus på benen då det är där jag har mest muskler i förväg. Kan erkänna att jag känner mig lagom mör redan. Vill inte ens tänka på imorgon! Åh gud... Avslutade i alla fall med en halvtimme på löpbandet vilket inte var någon hit direkt. Föredrar absolut att springa utomhus.
Nu ligger jag och slappar i sängen och kollar lite nya avsnitt av "Catfish - The tv show" och väntar på att kycklingfiléerna ska tina. Det blir quesadillas till middag. Sen ska jag hem till Simon och kolla på "Grown ups 2". Vet dock inte hur jag ska lyckas ta mig dit då han bor på andra våningen. Trappor... haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback