Onsdag 9 oktober

Enda lediga dagen den här veckan vilket innebär galet mycket att göra. Om knappt en timme ska jag med tåget till Malmö. Innan dess tänkte jag hinna både dammsuga och uppdatera här. Ska äntligen hämta ut min kamera som varit på lagning i eeevigheter!! Wohow! Sen ska häs storshoppas inför halloween. Har två superroliga utklädnader som ska fixas. Måste bland annat hela vägen ut till Svågertorp och köpa tyg. Har ett tiotal andra småbutiker jag ska in i också så det blir full rulle. Ska träffa Jakob en sväng också och ta en fika mitt i allt. Sen ikväll tänkte jag göra sushi. Har varit sugen på det i evigheter så ju jädrarenamma slås här slag i saken. Ha en fin dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback