Torsdag 24 oktober

Det blev en spontan tripp ner till Malmö igårkväll. Mös och umgicks en massa med Jonte. Känns som det var evigheter sen sist. Sov över där och imorse kollade vi i lite affärer innan han skulle börja jobba. Jag hittade äntligen ett gäng horn som inte var galet dyra och passar någerlunda in i det jag hade tänkt. Hittade så klart en massa fina kläder också men köpte bara en klänning och en stickad tröja. Känner mig fruktansvärt nöjd.
Nu sitter jag mest och slösurfar och väntar på att tiden ska gå. Ikväll har nämligen mannen bjudit ut mig på date. Vi ska ta tåget och prova en helt ny restaurang. Något asiatiskt tydligen. Ska bli riktigt kul. Kanske att man skulle ta och slå på stort och locka håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback