Måndag 16 september

Det jag trodde var en seg träningsvärk i vänstra vaden har nu visat sig vara en överansträngning. Attans! Jag som var så peppad på att ge mig ut i regnet. Var ute och sprang i ösregnet igår också och det var riktigt skönt, nu måste jag hoppa det. Blir ingen träning förrän på torsdag nu så förhoppningsvis hinner benet börja sammarbeta tills dess igen. Den här lediga dagen har förutom städningen varit fruktansvärt seg. En hel dag fast inomhus och utan några som helst planer får mig nästan att krypa ur skinnet. Tur att jag ska jobba fyra dagar nu. Vet inte riktigt hur det blir i helgen, folk har som vanligt väldigt svårt att vara den förste som bokar in sig utan att där är femton anmälda redan. Suck på det! Äh, i värsta fall åker jag minsann ner själv och har kul. Det blir inte bättre än man gör det. Vill folk sitta och tråka så för all del. Popcorn och en film på det. Tänkte se "Wickileaks - We steal secrets" dokumentären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback