Måndag 23 september

Roligaste helgen på länge måste jag säga! Lördagen var en supersuccé och vi hamnade inne på Harry's. Massa folk, bra musik och bästa vännerna var med så det fanns ingenting att klaga på. Fick tre timmars sömn innan det var dags att åka mot Köpenhamn och gå på "Den blå planet". Riktigt fint akvarie det där. Kan jag starkt rekomendera. Spenderade hela dagen där nere med familjen och sen hem och tvätta och städa lite efter förfesten. Avslutade helgen med att kolla på film(er) hemma hos Simon och lyckades somna i soffan.
Nu är det en ny vecka som väntar och jag har massor med trevligheter inplanerade. För att bli lite djup så känns det äntligen som att allting håller på och fixar sig. Känner mig nöjd med i stort sett alla delar av mitt lilla småstadsliv. Nöjd. Ja det är nog det mest passande ordet. Allt ordnar sig i slutänden.
Nope, slutfilosoferat för den här gången. Nu bär det av mot IKEA innan jobbet väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback