Tisdag 10 september

Jag saknar min kamera! Det är nu över två veckor sedan jag lämnade in den på lagning och den skulle bara skickas till Tyskland och genomgå en undersökning innan de skulle höra av sig med ett prisförslag. Max två veckor skulle det ta. Är inne på vecka tre nu. Suck! Känner mig halvt naken utan den. Som ut är har mobilen 8mpx i sin kamera. Får gå med den så länge, men saknar alla fina funktioner.
Hur som helst så var jag på filmkväll igår och såg filmen "Side effects". Snacka om vrickad film. Man trodde att man hade löst den flera gånger men så slänger de in en tvist som bara skakar om allt. Men bra var den i alla fall. Nu tänkte jag ta och fixa lite frukost och vakna till liv. Har blivit alldeles för många sena nätter den här veckan. (Har kommit i säng runt två-tre flera gånger.) Ikväll jobbar jag stängningspasset som vanligt på tisdagar och förhoppningsvis har jag energi nog över till en liten runda när jag kommer hem. Har på känn att jag inte kommer orka med så mycket sånt i helgen så det gäller att ta in det redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback