Måndag 25 augusti

Massor med projekt igång idag. Har precis gjort egen vaniljglass och satt i frysen. Förväntningarna är stora men smaten blev supergod så det ska nog bli bra. Pumpar ut Dubai-bilder här till er och tvättar lite mellan varven nere i källaren. Letar inspiration till min nästa tattuering som inte är allt för långt borta. Rensar, sorterar, fotar och förbereder att sälja en hel drös gamla smycken. Har verkligen samlat på mig miljontals juveler och använder knappt hälften så nu jädrarenamma ska de bort. Tänkte lägga ut dem på Facebook och sen Tradera. Vill ingen köpa dem så åker de i klädinsamlingslådan rakt över gatan. Ska se senaste avsnittet av amerikanska "Big Brother" också innan jag börjar jobba fem. Hoppas jag hinner med allt! Sovmorgon tills lunch imorgon annars i nödfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback