Måndag 1 december

December! Känns verkligen inte som december. Det har bara varit kallt i knappt en vecka, inga som helst spår av någon snö och alla julkänslorna är lååångt borta. Känns mysko.
Idag börjar jag jobba tre, så fram tills dess har jag tid att fixa en massa annat som inte hunnits med i helgen på grund av jobb och svärfars födelsedagsmiddag med bowling. Ligger lite efter i Style Mission (pinsamt) så där måste jag verkligen hinna ikapp. Har ett par räkningar som ska betalas, sortera viktiga papper och förhoppningsvis hinna inom stan och efterregistrera min clubbonus från förra onsdagens shopping. Hittade massor med fint och exakt rätt nyans på läppstiftet jag var ute efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback