Måndag 10 februari

Snacka om svacka jag hamnat i. Nästan pinsamt att gå in här på bloggen själv. Den senaste tiden har jag rent av bara inte varit inspirerad nog att blogga. I stort sett all min fritid förra veckan spenderades i min bättre hälfts lägenhet och helt utan tillgång till min egen dator. Riktigt skönt. Det är inte klokt vad beroende av datorer man är igentligen. Igår var jag och Mamma i Ullared och shoppade loss. Köpte massor med fint som jag tänkte visa er en annan vacker dag. Den här vackra dagen har jag faktiskt varit och sprungit en runda utomhus! Solen skiner fortfarande och snön är i stort sett borta. Jeij! Nu blir det lite jobb ikväll och förhoppningsvis en film hemma hos Simon efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback