Torsdag 2 januari

Nytt år och förhoppningsvis massor med nya inlägg på gång. Hoppas ni hade en fin nyårsafton. Jag spenderade den självklart med finaste Simon och ca 20 av hans vänner. Åt fin middag vid långbord, spelade våldsamma ölspel och tittade på alla raketerna som fyllde himmeln vid midnatt. Vad mer kan man önska sig. Första gången jag firade nyår på fem år! Brukar ju alltid jobba, men den här gången blev det totalt motarbetat från alla håll så det fick helt enkelt vara. Men jag klagar inte, fick ju pussa på pojkvännen vid tolvslaget.
Igår låg vi och sov bokstavligen hela dagen, vaknade när solen gått ner, köpte en pizza, såg en halv film och sov igen. Idag däremot tog jag tåget till Malmö för lite shopping. Köpte vinterstövlar. I år ska jag minsann inte frysa om fötterna! Gör jag det så ska jag fasiken ha pengarna tillbaka. Med det priset lär det bli nudlar resten av månaden. Köpte mig en snygg topp, ett nagellack och några ringar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback