Torsdag 9 januari

Det bara regnar och regnar. Har hållt på till och från i flera dagar nu. Men jag antar att det är detta eller snö vi har att välja på så man ska vel inte klaga.
Bion igår var riktigt bra. Vi såg "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" med Robert Guatafsson i huvudrollen. Rolig som attan var den. Hela två timmar lång var den också men det märktes absolut inte.
Torsdag idag och jag har tagit ett extra pass på jobbet. Händer inget speciellt idag vad jag vet. Ska tillbringa dagen i posten och bland frysvarorna, så det blir en extra långärmad tröja på. Förhoppningsvis får jag lov att krama lite på Simon ikväll och så måste jag klämma in en sväng att handla mat någon gång också. Har lite smått eko i frysen märkte jag. Det blir pasta med grönsaker i lunchlådan idag i brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback