Tisdag 25 november

Höll på att skriva måndag i rubriken. Haha, känns verkligen som måndag idag. Sitter och slösurfar och väntar på att mina rostemackor ska bli klara. Smält ost på det. Vanliga tisdagsrutinen idag så har inget speciellt spännande att skriva om. Tänkte däremot berätta om förra onsdagen; Vi hade bokat biljetter till "Dum och dummare 2" klockan sju. Detta kommer jag i panik på klockan sex. Alltså mackor till middag den kvällen. Vi rusar ner till bion och där är massor med folk. På väggarna hänger plancher och folket i kön pratar om filmen, att den ska vara mycket bättre än ettan. Väl inne hittar de inte vår reservation i systemet. Skumt eftersom att jag fick en bekräftelse på bokningen. Jaja, när vi så äntligen sitter inne i den fullsatta salongen och filmen börjar så ploppar Jennifer Lawrence upp på duken. Det är då det klickar för oss. Vi är på fel film! Det var bara att sitta så fint och titta igenom "Hunger games Mockingjay part 1" på premiärkvällen dessutom. Knappast något vi hade tänkt oss. (Simon höll på att somna flera gånger men jag tyckte den var helt okej). "Dum och Dummare 2" går nästa onsdag, imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback