Söndag 19 oktober

Hemma igen. Kom visserligen hem i onsdags men det har varit full rulle sen dess kan jag lova. Jobba, packa upp och tvätta, kalas...
Idag tog vi en välbehövlig sovmorgon och just nu sitter jag och spanar lite på nätet. Halloween är ju om två veckor! Jag har redan en outfit klappad och klar, men helgen efter är det vi som håller fest och då måste jag ha en utklädnad till. Spånar och planerar, det blir verkligen hur bra som helst!
Dagens planer är att gå in till Mamma och sy lite. Simon ska få massage och så ska här rensas en omgång till uppe på rummet. Tänkte bygga ihop och fota några möbler som bara står och samlar damm. Har även miljontals småprylar som jag inte använder. Det är dags att göra sig av med dem. Sen hinns det nog inte med mycket mer idag. Får se om jag hinner med att tömma kameran från semestern och börja vända och redigera dem. Men som vanligt; bilderna de kommer när de kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback