Tisdag 28 oktober

Tisdag igen. Tycker veckorna bara försvinner. Förra veckan och hela helgen jobbade jag dock som en tok så det är inte så konstigt att jag inte hann med att känna av den. Igår satt jag barnvakt hela förmiddagen och fixade och sålde ännu fler prylar. På kvällen bjöd mamma på laxburgare och jag somnade redan tio på kvällen. Var helt slutkörd trots att jag varit ledig. Fördelen var att idag var jag hur pigg som helst när Simons klocka ringde halv sju. Det har blivit sån skillnad med vintertiden för nu är det helt plötsligt ljust på mornarna igen. Skönt!
Idag tänkte jag bege mig hem till Patrik och rensa nere i källaren där. Har lite saker ståendes där också. Förhoppningsvis är det bara en massa prylar som kan säljas. Sen blir det jobba, hem och fixa mat och sen poledance. Ingen yoga idag. Vill hellre spendera tid med min kära hälft.
Ha en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback