Bombar Tradera

Har spenderat i stort sett hela morgonen på att fylla Tradera med auktioner. Har påbörjat min sedan länge behövda storrensning bland precis allt jag äger. No mercy! Sånt jag inte har använt inom det senaste året åker ut, enda undantagen är väldigt sentimentala saker och saker jag till 100% kommer att använda i framtiden. Till och med min stora divansoffa har jag sålt till Mormor. Har lagt ut kläder, skor, smink, smycken... Skorna kostar 40kr paret och är det dyraste som finns där. Det är inte pengarna som spelar någon roll, jag ser bara hellre att någon använder sakerna än att det ska behöva slängas.
Kolla in alla mina auktioner och shoppa loss HÄR.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback