Söndag 14 september

Valdagen. Var själv nere redan i ondags och förtidsröstade eftersom att jag jobbat i stort sett hela dagen idag. Började dagen lite fint med att starta larmet inne i butiken. Bakade bullar så det stod härliga till och avslutade med ett par timmar i kassan. Sen direkt hem och laga kyckling i kokosmjölk med grön curry och risnudlar. Supergott kan jag lova och precis så där lite lagom starkt. Gick ut och gick en runda med Simon i den friska luften, superskönt när man har jobbat inne hela dagen. Gick inom Mamma och fick hjälp att sy upp en klänning som jag köpt alldeles för stor och nu sitter jag här. Så fort Simon har nördat färdig med sitt datorspel ska här byggas. Vi var på IKEA igår och köpte bland annat dolda lådor till köksön, ett badrumsskåp och en utdragbar smyckeslåda. Nu beöver allt monteras. Kvällen och början på natten räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback