Onsdag 15 april

En dag fylld med nystarter. Jobbade 07-16 på nya jobbet. Andra dagen idag och det är hur kul som helst. Massor med nytt att lära sig och supertrevliga kollegor. Hade första dagen där igår förmiddags, får klämma in det när jag är ledig från mitt "riktiga" jobb. Har skickat ut info om en ny säsong av Style Mission. Säsong 6! Jisses! Känns verkligen inte som att jag har hållt på så länge. Fjärde maj kickar det igång. Var gärna med för all del. All info hittar du HÄR.
Kom precis hem från en joggingrunda med Sara. Hur skönt som helst i duggregnet. Första rundan för i år och första på över ett år för Sara så det gick inte supersnabbt. Men så länge man inte stannar eller går så gills det. Fyra kilometer blev det i alla fall vilket är helt klart godkännt. Måste verkligen försöka ta mig tid till att springa mer. Det är så skönt när benen bara går av sig själva.
Nu är det dags att värma upp kycklinggrytan som blev över sen igår och starta igång en film som Simon hittat. Kvällen är räddad i soffan. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback