Snyggingar från H&M

Det verkar som att det kliar lite i plånboken här. Har haft en överfylld shoppingkorg inne på H&Ms hemsida ett bra tag. Nu har jag i alla fall rensat ordentligt så får vi se vad som klickas hem eller inte.
 
Fleecejacka inför den lite kallare semestern vi planerar att göra i vår.
Figursydd klänning med öppen rygg, behöver jag säga mer?
Snygga underkläder är aldrig fel.
Har faktiskt ont om snygga svarta vardagsklänningar.
Bikinitoppen försvinner nog, supersöt, men behövs igentligen inte.
Supersomrig blommig klänning som lätt funkar till vintern också.
Träningsjacka i snyggt mönster. Är trött på mina två enfärgade.
Grå slitna jeans. Hade de bara varit längre i modellen hade jag inte tvekat en sekund.
Grönt baslinne är alltid bra att ha.
Träningsshorts är något jag är beroende av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback