Torsdag 13 augusti

Det är så soligt och skönt! Precis lagom varmt. 20-25 grader är helt i min smak. Just nu sitter jag i utegruppen och päser i skuggan med datorn. Har lite mail att gå igenom och ett nytt avsnitt "Bachelor in paradice" att titta på. Det här är absolut min favoritplats här hemma. Och så sängen så klart, men den är så självklar att den inte räknas.
Har bokat in en fika med de gamla tantkollegorna nästa vecka. Ska bli kul att träffas igen nu efter semestern. Har ingen aning om vad jag ska bjuda på för något gott. Det får bli ett senare projekt. Imorgon ska jag öppna kassa för första gången någonsin. Har inte suttit i kassan sedan i våras så det är lite nervöst. Fick en snabb genomgång av öppningsrutinerna imorse. Får se hur det går. På kvällen är jag och Simon bjudna på middag hos Mamma och compani och sen tar vi alla vårt pick och pack och beger oss till Öland över helgen. Ska kolla in den nya sommarstugan de köpt och bara slappa. Självklart tar vi med oss vårt nya tält och provligger det en av nätterna.
Nope, nu kom sambon hem så nu ska här lagas tacopaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback