Onsdag 25 februari

Det verkar som att onsdagar är den dagen jag bloggar mest på. Inte så konstigt med tanke på att det är då jag är ledig. Alla andra dagar har man så många måsten som måste hinnas med innan man ska jobba, jobbar sen sent och den lilla tiden som är kvar på kvällarna vill jag helst spendera med sambon.
Idag tvättas och städas det, som vanligt på onsdagar. Fixade lite fried rice lagom till Simons lunchrast och nu ska här förberedas en rejäl ugnsbakad fläskkarré tills ikväll. Känner mig som värsta hemmafrun. Ikväll väntar en tripp till Sova och Ikea. Vi ska köpa en ny bäddmadrass och jag ska gå amok på blomsteravdelningen. Här behövs fräscha blommor och snygga krukor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback