2014

Självklart ska också jag summera 2014

Färgen - Grått, rött och svart
På tv - True Blood, Mad Men, svenska och amerikanska Big Brother, Catfish the tv-series, Bachelorette, Girls, Sons of Anarchy, Bachelor in paradise, Face Off
Länderna - Italien, Island, Danmark, Storbritanien
Hemmet - Flyttade in och blev sambo med kärleken
Musiken - Mumford and Sons, Gavin DeGraw, Bastille, Justin Timberlake, George Ezra
Doften -  Diesel "Loverdose Tattoo"
Traditionerna - Sovmorgon och lång frukost (gärna med nyköpta frallor) på söndagarna
Böckerna - Absolut noll på den fronten
Musikalerna - Rebecca, Doktor Zjivago, Little shop of horror
Förlusten - Minst hälften av mina ägodelar såldes eller skänktes bort vid flytten
Förändringen - Myskläder blev dresscode efter jobbet på vardagarna
Irriterande - Sena och inställda tåg
Dyraste - Danskurserna
Kärleken - Firade årsdag i London med Simon
Beroendet - Läppstift, ny färg i stort sett varje dag
Självransakan - Höll förra årets nyårslöfte ganska så bra och sa "nej tack" oftare
Hatobjekt - Snö, det värsta som finns, varje vinter, varje år
Jobbet - Skalade ner på de andra och höll mig till ICA
Konserten - Walk of the earth
Påökningen - Lille C blev officiellt lillebror
Upptäckten - Dagar utan någonting planerat kan bli de bästa dagarna (hej då planeringsfreak)
Bedrift - Tränade tre gånger i veckan i stort sett hela året
Födelsedagen - 27
Förälskelsen - Poledance
Mums - Brämhults Lemonad (supersur)
Bonusen - Blev granne med min Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback