Lördag 3 januari

Första riktiga inlägget för i år. 2015. Hann som vanligt inte riktigt med förra året men så är det ju alltid. Har årsresuméer på gång både i bilder och i text, men det är som vanligt full rulle så det får vänta några dagar innan det kommer upp. Nyårslöfte? Inget konkret direkt. Fortsätter nog på mitt förra; Att bli bättre på att säga ifrån och specifikt att säga nej. Att tänka efter ordentligt och inte skynda på någonting utan låta allt ta den tiden det tar istället. Något jag blivit mycket bättre på den sista tiden måste jag säga.
Nyår firade vi hemma hos Simons kusin med trerätters middag och super trevligt sällskap. Kollade så klart på raketerna vid midnatt och fick för andra året i rad kyssa mitt livs kärlek på tolvslaget <3.
Sen har här jobbats som vanligt igen. Efter fem dagars ledigt irad efter jul så var det lite kämpigt att komma igång. Idag har jag dock varit ledig. Vi började dagen med att äta skrabbelucker hemma hos Mamma och sen körde vi till Patrik och tömde källaren. Nu har jag äntligen alla mina saker (de jag använder och behöver årminstonde) på ett och samma ställe. Så skönt! Vi monterade upp hyllorna inne i garderoben som vi köpte på IKEA igår och började fylla upp. Har rensat bland papper och organiserat inne på toaletten också. Massor kvar men en bra bit på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback