Onsdag 14 januari

Uppe med tuppen och började dagen med att gå till tandläkaren. Ingen hit för det kladdade lite med en kindtand så jag fick boka in ett återbesök om en månad. Tänkte sen ner och hämta ett paket på posten. Ingen hit det heller för det hade tydligen skickats till min jättegamla adress nere i Malmö. Inte heller så att jag kunde strunta i det och beställa nytt, åh nej. Ett par saker jag skickat efter var de sista de hade i lager, så vill jag ha dem får jag så snällt pallra mig till Malmö. Igen. Var ju fasiken där i söndags. Men, men, bara att åka ner. Blev verkligen en snabbvisit. Tog tåget ner tio, bussen direkt ut till den avlägsna butiken (genom en galen snöstorm som varade i en kvart ungefär, lagom för att bli genomvåt), sen in till stan och springa inom Gina Tricot och prova ett par jeans, köpa jeansen, sen tåget direkt hem igen. Tillbaka redan klockan två. Bam!
Nu ska här sen-lunchas och tittas på "The Bachelor" och sen städas upp i köket och dansa lite. Har inte vågat mig på stången sendan jag pajade min axel i början på december. Träningsvärk är att vänta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback