Måndag 15 juni

God middag måndag! Hur är läget? Själv har man jobbat morgonen/förmiddagen och sen tillbringat de senaste timmarna med planering och fix inför ikväll. Lite spellistor, deltagarlistor och sånt. Om ett par timmar kan jag nämligen titulera mig Poledanceinstruktör! Ska hålla en sommarkurs inne i stan en gång i veckan med första passet ikväll. Superskoj! Är verkligen jättesmickrad över att ägaren frågat. Antar att de var nöjda med möhippan jag höll i våras. Av någon konstig anledning är jag mest nervös över att det är jag själv som ska montera upp stängerna. Vill ju inte att någon ska skada sig! Och att jag ska hinna sätta upp allihopa på bara en halvtimme innan deltagarna kommer! 18st! Men det blir nog bra med det. Önska mig lycka till!
Ska ta och slänga i mig lite att äta innan jag får bege mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback