Tisdag 30 juni

Soligt och varmt som attan idag! Skönt! Äntligen riktig sommar! Så fort jag kom hem från jobbet satte jag mig ute på balkongen i solen. Blev verkligen toppen med de nya möblerna där. Nu ska här fixas lite middag och sen ska jag fortsätta att planera sensommaren/hösten. Håller på att boka in lite roliga event så att man har något att se fram emot när det börjar bli mörkare och kallare igen. Huva! Så får man inte tänka en dag som den här.
Fick skrapat ihop lite lediga dagar om ett par veckor också. Lite minisemester. Har ju igentligen ingen semester eftersom att jag precis bytt jobb, men lite fix och trix och flytt i schemat så lyckades jag få ihop nästan en hel vecka i streck mitt i Simons semesterperiod. Kan lova att den veckan är helt fullsmockad redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback