Måndag 30 mars

Extrajobba idag 14-18. Hinner med en lunch med broren och lite fix och trix här hemma innan. Nu i helgen var jag faktiskt ledig. Spenderade hela lördagen med kusinens 30års-kalas. Anordnade skattjakt för hela tjocka släkten. Söndagen fylldes med farande mellan olika byggvaruhus i Kristianstad. Letade verktyg och dynor till utemöblerna. Tydligen helt omöjligt att hitta med de måtten vi har. Blir nog till att göra dem själva from scratch. Vilket meck! Men det blir nog bra när det är färdigt. Råkade hamna på nyinvigningen av gallerian mitt inne i centrum också. Det hade vi ingen aning om när vi körde dit. Skulle ju bara inom Claes Olsson. Då blev det lite shopping och middag på den nya asiatiska restaurangen när vi ändå var där. Köpte mig ett par shorts och en ny locktång. Crem de la creme. En svindyr ghd. Så nu jädrarenamma ska här lockas kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback